Noutati - Helpdesk MySMIS 2014

Stiri - 16.03.2016


Ministerul Fondurilor Europene (MFE) pune la dispozitia celor care testeaza aplicatia MySMIS 2014 un instrument prin care pot semnala eventuale dificultati in accesarea sau introducerea datelor in MySMIS 2014, anume serviciul Helpdesk de pe site-ul Ministerului Fondurilor Europene – www.fonduri-ue.ro, sectiunea Contact – Helpdesk http://www.fonduri-ue.ro/component/users/?view=login.


Accesarea sectiunii Helpdesk pentru adaugarea solicitarilor, precum si pentru urmarirea rezolvarii acestora se va face din "Meniu utilizator", vizibil in sectiunea Contact a site-ului MFE dupa autentificarea utilizatorului. Principalele avantaje ale folosirii acestei sectiuni sunt pe de o parte faptul ca utilizatorii sunt informati permanent despre stadiul solicitarii lor, pe de alta parte termenele mai scurte de raspuns, dat fiind ca acest tip de solicitari nu va fi asimilat regimului juridic al petitiilor, ci reprezinta un mod de a sprijini publicul pentru utilizarea aplicatiei informatice.


Formularul "Sesizare nereguli" va fi in continuare disponibil publicului, fara a fi necesara inregistrarea in site, insa utilizarea acestuia va presupune strict semnalarea (documentarea) neregulilor.


In perioada urmatoare, MFE are in vedere extinderea helpdesk-ului si asupra solicitarilor telefonice.